Podróże małe i duże Lubelskie

Lubelskie szlaki piwa

#urlopwkraju
19 sierpnia 2021

Stare zabudowania dawnych browarów Vetterra w Lublinie, bliskość Starego Miasta, bezpłatny parking i przyjemna obsługa. Czegóż chcieć więcej szukając noclegu w Lublinie? Wracając ze Zwierzyńca do Białej Podlaskiej po bardzo intensywnym dniu chciałam zatrzymać się gdzieś w połowie drogi by odpocząć. Wybór padł na Lublin, gdyż chciałam przy okazji spotkać się z parą naszych podróżników mieszkających w Lublinie, z Gosią i Bohdanem czyli BO4GO.

Mając wspomnienie smaku piwa Zwierzyniec Witbier postanowiłam kontynuować swoją podróż smakami związanymi z Browarami Lubelskimi i zarezerwowałam sobie nocleg w Apartamentach Browar Perła. Z całą stanowczością muszę powiedzieć, że był to super wybór.

Zacznijmy od obsługi – nie wiem czy zawsze jest tak miło, ale jeśli przywita Was Pani Ania to gwarantuję, że będziecie zadowoleni. Nie tylko szybko dokonacie niezbędnych formalności, ale również będziecie mogli dowiedzieć się co akurat dzieje się w mieście i na jakie atrakcje warto zwrócić uwagę. W ramach powitania dostajecie również bezpłatny przewodnik z mapką Lublina oraz powitalny welcome pack czyli dwa sztandarowe produkty Perła – Browarów Lubelskich S.A.

To co jako pierwsze rzuca się w oczy to przestrzeń. Nawet dwuosobowy apartament daje poczucie komfortu. Być może dzieje się tak dzięki ciekawie zaprojektowanej drewnianej „kostce” na środku pokoju w której z jednej strony znajdziesz schowane drzwi do łazienki i szafę, z drugiej strony wmontowany płaski telewizor, a z trzeciej strony aneks kuchenny. Wygląda to bardzo interesująco, a jednocześnie pozwala super wykorzystać każdy centymetr pokoju.

Centralną częścią naszego pokoju było duże, dwuosobowe łóżko. Po jednej stronie łóżka miejsce z biurkiem przygotowane dla tych, którzy potrzebują pracować, a z drugiej część wypoczynkowa z wygodnymi fotelami i stolikiem.

Dzięki zieleni i lustrom pomieszczenie zyskuje dodatkową lekkość. Jasne kolory sprawiają, że jest bardzo przytulnie. A różnorodne oświetlenie pozwala zbudować odpowiedni nastrój w zależności od pory dnia czy też nocy 😊

W naszym pokoju mieliśmy balkon skierowany na ulicę co mnie lekko zaniepokoiło. Rano jednak zmieniłam zdanie. Wyspałam się jak już dawno nie. Nie wiem czy to klimat tego miejsca czy ten wygodny materac a może duch dawnych czasów zadbał o mój spokojny sen. Obudziłam się jednak dopiero po godzinie 8, bez nocnych pobudek co w moim przypadku jest niezwykłe.

Rano zjedliśmy super śniadanko, które zostało nam dostarczone do pokoju dzień wcześniej wieczorem. Zarówno wegetarianie jak i mięsożercy znajdą coś dla siebie. W zestawie dostaniecie własnej produkcji pieczywo oraz wędlinę, do tego masło, serek, zestaw świeżych i konserwowych warzyw oraz owoce i croissanty. My dostaliśmy jeszcze pieczoną w panierce cukinię, ale Wy możecie dostać coś innego gdyż te zestawy się zmieniają. Dzięki dobrze wyposażonemu aneksowi mogliśmy sobie cukinię podgrzać i zrobić aromatyczną poranną kawę.

Jeśli wybieracie się do apartamentów na dłużej spokojnie będziecie mogli przygotowywać w nich posiłki. Szkoda jednak czasu i smaku gdyż na dole znajduje się restauracja – Perłowa Pijalnia Piwa w której znajdziecie nie tylko pyszne piwo, ale również bardzo smaczne dania. My w tej restauracji spotkaliśmy się z Gosią i Bohdanem i każdy z nas znalazł coś dla siebie. Sami powiedzcie czy te dania nie wyglądają smakowicie?

Dużą zaletą Apartamentów Browar Perła jest też ich położenie. Śpiąc w tym magicznym miejscu możecie liczyć na bezpłatny parking na którym zostawicie swoje auto i w kilka minut dojdziecie na Stare Miasto w Lublinie.

Gdybyście chcieli poznać historię browarnictwa możecie umówić się na zwiedzanie z przewodnikiem Podziemi Browaru Perła, a dla wielbicieli kina – Perła przygotowała kino plenerowe na pięknym dziedzińcu browaru.

Jeden dzień na pobyt w tym miejscu to zdecydowanie za mało. Ja wracając do domu obiecałam sobie, że na pewno jeszcze tu wrócimy. Bo wiecie, są obiekty noclegowe i są miejsca przyjazne Gościom. To czego doświadczyłam w całym kompleksie Browarów Perła to gościnność i otwartość obsługi – co ostatnio coraz trudniej znaleźć. Dlatego Perła – nie mówimy do widzenia, ale do zobaczenia.

Jeśli czujecie tak jak my niedosyt po tej wizycie to zerknijcie na artykuł, który już pokazywaliśmy na naszym blogu tutaj lub w relacjach wyróżnionych na relację z naszego pobytu w Lublinie.

P.S. Do wynajęcia znajdziecie zarówno apartamenty dla singla, pary jak i rodziny, gdyż pokoje mają różną wielkość. Więcej informacji znajdziecie tutaj http://apartamentybrowarperla.pl/.